FajnieMieszkaj.pl

MIESZKANIA DO WYNAJĘCIA W WARSZAWIE

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

 

 

Założyłem / am konto - jak je opłacić? 

Jeżeli utworzyli Państwo konto, na podany adres e-mail został wysłany login z hasłem do Państwa konta. Należy zalogować się do Panelu Klienta a następnie wybrać opcję Aktywuj Konto. Mogą Państwo również opłacić usługę tradycyjnym przelewem - dane podane są na stronie.

 

Kiedy moje konto będzie aktywne?

Po zaksięgowaniu płatności oddzwoni do Państwa nasz pracownik w celu ustalenia preferencji, oraz aktywacji konta. Staramy się oddzwaniać w miarę możliwości na bieżąco, jednakże czas ten może wydłużyć się do końca dnia.

W jakich godzinach pracujecie?

Pracujemy 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.  Nowe oferty ukazują się na bieżąco od poniedziałku do piątku. Często również w weekendy.

Kiedy wysyłane są powiadomienia?

Powiadomienia zbiorcze, są wysyłane w okolicach godziny 18-21 od poniedziałku do piątku. Czasami również w weekendy.

Czym są powiadomienia natychmiastowe e-mail?

Jest to funkcja naszego serwisu, mająca na celu usprawnienie przepływu informacji między nami a Państwem. W momencie kiedy oferta trafia do nas i spełnia Państwa oczekiwania, wysyłamy ją od razu do Państwa, aby otrzymali Państwo ofertę najszybciej jak to możliwe wraz z niezbędnymi szczegółami.

Czy oferty są aktualne?

Naturalnie, każda oferta przed umieszczeniem na serwisie jest sprawdzana i potwierdzana. Następnie w kolejnych dniach jest potwierdzana pod względem dalszej aktualności. Jeżeli staje się nieaktualna, jest usuwana.

Czy zamieszczenie oferty w FajnieMieszkaj.pl coś kosztuje? Jakie są korzyści?

Zamieszczenie ofert w serwisie Fajniemieszkaj.p jest bezpłatne i nie wiąże się z żadnymi dalszymi opłatami. Korzyścią dla Państwa jest szybkie znalezienie najemcy, dzięki naszej bezpłatnej reklamie.

Gdzie mogę określić moje preferencje co do mieszkania i wybrać sposób powiadamiania?

Są one ustalane po rejestracji z każdym Klientem. W celu zmiany lub aktualizacji preferencji prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem tel 537 404 230.

Czy po wynajęciu mieszkania, są dodatkowe opłaty?

Nie, zarówno wynajmujący jak i najemca nie ponoszą w przypadku zawartej transakcji żadnych dodatkowych opłat. Najemcom przypominamy o poinformowaniu nas, na którą ofertę się zdecydowali.

Płatność została wykonana, lecz dalej mam nieaktywne konto.

Możliwych jest kilka powodów takiej sytuacji. Być może, płatność oczekuje na realizację. Drugim powodem może być błędne wypełnienie formularza płatności lub niewystarczająca ilość środków na Państwa koncie. W celu natychmiastowego sprawdzenia statusu Państwa transakcji, prosimy o kontakt z naszym konsultantem pod numerem: tel. 537 404 230 (8-16) od poniedziałku do piątku.

Logowanie

Wyszukaj w ofertach

Cena od:
Cena do:

Ilość pokoi:

Lokalizacja:

Wyposażenie mieszkania:




Posiadamy 216 mieszkań do wynajęcia, w zakresie cenowym od 1200 zł do 2700 zł

Masz dodatkowe pytania? - Skorzystaj z formularza poniżej.

Zadaj nam pytanie